I vy můžete mít vlastní web

I vy můžete mít vlastní web

V dnešní době je naprosto normální, vlastnit nějaký web. Je jedno v jaké formě bude nebo na jaké téma. Někdo má web pro své vlastní účely, a tím může být například blog nebo nejrůznější druhy deníčků. Někdo má web k firemním účelům a profesní prezentaci. Jestli chcete mít svůj web, musíte si nejdříve rozmyslet, na jaké téma bude, a o čem budete psát. Samotná realizace už není tak složitá. V případě, že se rozhodnete založit si svůj osobní web (blog), můžete využít buď služeb nějakého grafického studia, koupit šablonu nebo využít nejrůznější blogspotů a blogových providerů. Asi nejde přesně říct, kolik bude počáteční investice, různé varianty znamenají především různou cenu.

Zatímco osobní blog můžete psát na jakékoliv téma, které vám je blízké, a ve kterém se vyznáte, web pro firmu by měl splňovat určitě parametry. Tady je jistější přijít s poptávkou do grafického studia a nechat si poradit. Oni ví nejlépe, co je potřeba zařídit, jaký je vhodný design a jak strukturovat texty. I zde je několik cenových variant. Můžete mít web, který bude vám “ušitý na míru”, tzn. studio vám vytvoří takové řešení, které bude pro vaši firmu to nelepší a nejvhodnější. Další variantou je, že si vyberete šablonu. Na výběru šablony není nic špatného, v současné době jich existují snad miliony, takže pokud zakládáte třeba svatební agenturu, určitě najdete šablonu na toto téma. Firma vám pak jen hodí šablonu na vaši zakoupenou doménu a přizpůsobí ji brandu. Většinou je možné upravit barvy, nahrát vlastní logo a pozměnit rozložení stránky. I v tomto případě můžete docílit požadovaného efektu a mít hezký a moderní web s minimální investicí oproti řešení “na míru”.

Jak začít psát texty na web

Je asi těžké říct, která varianta je ta nejlepší. Samozřejmostí je, že když chcete mít web (blog) jako koníček, nepotřebujete tu nejdražší variantu, ale pokud chcete pomocí webu (blogu) například prodávat a vydělávat na něm, je lepší nechat vše na profesionálech. Při psaní textů si pořádně rozmyslete, o čem budete chtít psát. Piště na aktuální a zajímavé téma z oboru. Než začnete psát samotné texty (články), proveďte analýzu klíčových slov. Najděte si klíčová slova, související s vaším tématem. Když se vrátím ke svatební agentuře, budou to nejspíš slova jako: svatba, koordinátor svatby nebo svatební dekorace. Těchto slov může být i čtyřicet. Pokud nemáte fantazii a chcete inspiraci, pomůže vám specializovaný nástroj pro návrh klíčových slov od Google – Google Keyword Tool. Pomůže vám najít další slovní spojení a fráze, které jsou často vyhledávané.

Klíčová slova je důležité využít při psaní článků. Pokud tak uděláte, pomůžete vašim SEM a SEO aktivitám. Uvědomte si také, že web nejsou noviny a čtenář ho jen proletí. Takže je lepší psát stručné a kratší odstavce a nedělat stránky příliš dlouhé. Základním pravidlem je, že web píšete pro své čtenáře, a ne pro vás. To, co přijde srozumitelné vám, nemusí přijít srozumitelné vašim čtenářům. Nepřehánějte to s detaily a využívejte zajímavou grafiku. Protože co čtenáře opravdu zaujme, jsou hezké obrázky.

Rozhodnutí je jen na vás, pokud chcete mít svůj vlastí web, je nejlepší čas ihned začít s realizací.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *